Iris jumpsuit voor een feestje

Een trouwfeest in de familie! Dat wil zeggen; we maken iets nieuws!!

Toen de La Maison Victor uitkwam met de Iris jumpsuit, maakte ik een sprongetje! Dat zou hem worden, mijn nieuwe outfit.

Maar dan volgde het moeilijkste, het kiezen van de gepaste stof...

Ik trok naar Pauli in Leuven, daar ging ik wel iets vinden.
Al ging dat uiteindelijk toch niet zo simpel.
Want welke stof was hier nu juist perfect voor?

Uiteindelijk ging ik voor een oudroze crepe. prachtig, die mooie glans op de stof.

Ik deed bijna alles volgens patroon, alleen de halslijn diepte ik wat uit.

De Iris jumpsuit was super comfortabel.
Het is natuurlijk wel iets te chique voor alle dagen, dus sindsdien hangt hij in de kast.
Hopelijk komt er snel een nieuwe gelegenheid om hem te dragen.

Met alle festiviteiten van die dag, sijn we vergeten foto's te nemen van de prachtige rug. Dus hier de weinige foto's die genomen zijn...







Magnifieka






Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!