Getest en gekeurd: de Skippy Skirt

Er is alweer een nieuw patroon op de markt... En wat voor 1! 

Marie-Paule van de blog SoPopoSew tekende een speels A-lijn rokje met kangoeroezak.
De tweede optie is er eentje met een verborgen zak, voor de wat grotere meisjes misschien.

Het launchbericht kan u hier vinden:

Voor het testrokje gebruikte ik een restje sweaterstof, dat ik al gebruikte voor een Aster trui voor mezelf.
De blauwe kangoeroezak is een perfect match met de streepjes.

Het rokje zat super snel in elkaar. Met dit patroon kunnen zeker ook beginners aan de slag. Wat dit natuurlijk een ideaal patroon maakt voor iedereen! 

Ik maakte voor mijn (bijna) 5-jarige dochter een 2 jaar met lengte 4 jaar. Achteraf gezien mocht het misschien wel lengte 5 zijn. Ik maakte dus een kleine zoom, waardoor hij jammer genoeg elke keer naar boven krulde. 
Dat loste ik de dag erna creatief op, met een contrasterende boord als zoom. 

 Ookal draagt mijn dochter tegenwoordig liever zwierrokjes, ze kon deze met die leuke zak wel smaken! 

Dit zijn de foto's voor ik de contrasterende boord eraan zette.
We bezochten de Plantentuin in Meise, en kwamen terug thuis met een aantal leuke foto's.







Deze foto's trok ik de dag erna. Met deze boord krult het rokje niet meer omhoog en ik vind het nog wel een leuk resultaat!












Een geslaagde test dus! Ik maak er zeker nog zo een paar!
Well done, Marie-Paule. Ik kijk al uit naar een eventueel volgend patroon!

Wil je zelf dit rokje maken, surf dan als de bliksem naar hier en download dit fantastische gratis patroon:

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!