Noa-love <3

Op het eerste zicht dacht ik dat het niet mijn ding was, de nieuwe 'Noa pants' van Compagnie M. En omdat we volop aan het renoveren zijn thuis, leek het niet de juiste moment, maar toch kan ik het niet laten.

Ze intrigeerde me...
Misschien toch mee testen... 

En wat ben ik blij dat ik van gedacht veranderde. Het resultaat is super! Ook mijn zoontje is er gek van!

Na het opmeten, bleek dat ik met een smalle jongen zit. Maatje 18 maanden moest het zijn, met lengte 3 jaar.

Ik koos voor stofjes van Timeless Treasures in 3 verschillende kleuren.
Het shortje naaide als een trein. Alles ging prima!

Deze keer geen veelzijdig patroon, maar de speciale zakken maken het shortje echt uniek!
Een prachtige basic met optie lange broek of short.
Top patroon!

Iets voor jou?
Deze week kan je het patroon aankopen met 10% korting, met de code: noa10. Kijk voor meer inspiratie zeker eens op https://compagnie-m.com.

(Foto's nemen van mijn zoontje is tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk, dus nam ik gewoon foto's terwijl we op stap gingen... Geen al te beste kwaliteit dus, sorry!)

             
 
               
 
 
             



*EDIT* 17/06/2016


Eindelijk kon ik mooie foto's nemen van mijn kleine man in zijn prachtige Noa!!
Al spelend krijgen we meer gedaan...










 

Magnifieka


Follow Me on Pinterest
 

 

























































































Reacties

  1. Deze is prachtig! Heel mooi gecombineerd! En wat een schatje is je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bewijst dat deze echt top is voor een jongen ook! echt leuke stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooooooi! Ik kocht het patroon al aan, maar vond nog geen tijd om er eentje te maken... Dit exemplaar inspireert in elk geval al wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze viel me gelijk op in de testergroep. Heel leuk, met die drie verschillende unikleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem nog steeds geweldig deze, je inspireerde me enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thx allemaal voor de heerlijke commentaren! Heel fijn om te lezen.
    Kom zeker eens kijken naar de nieuwe foto's... :-) Eindelijk tijd gehad voor deftige buitenfoto's!
    Staat toch mooier op een blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik dacht ook eerst dat het mijn ding niet was, maar dan zie je stofkes/mogelijkheden
    en dat heb je héél mooi gedaan!!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een superzachte maxi jurk in modal

Finale: Battle of the blogs II... Retro picknick!

New vintage pilot, my little man...