Afscheid van de 1e kleuterklas...

Ja ja, binnen een kleine week is het zover!
Dan nemen wij hier afscheid van de eerste kleuterklas. En dat wil ook zeggen dat we afscheid nemen van juf An.

Bij een afscheid hoort natuurlijk een kadootje... En ik koos natuurlijk, hoe kan het ook anders, voor een zelfgenaaid exemplaar.

Ik koos voor een Lua slaapzak van StraightGrain. Het is een gratis patroon, dat zich perfect leent om kado te doen!
Dus ik ging aan de slag voor Jules, de klaspop.

Ik rommelde door mijn voorraad stof en kwam een heerlijk jongensstofje tegen, waar ik eerder voor mijn zoontje al een lakentje mee maakte.
Voor de voering ging ik voor Soft Cactus. Als 'versteviging' gebruikte ik een fleecedekentje uit Ikea, dat ik bevestigde met Vliesofix.



Als zijsluiting ging ik voor lintjes, wat achteraf bekeken niet zo'n strak plan was. Want ik moet de eerste kleuter nog tegenkomen die al een strik kan leggen.
Aan de schouders gebruikte ik kamsnaps, die gaan gelukkig veel makkelijker dan de strikjes.





Ik ben super blij met het resultaat. Dit is echt een topkado, ook voor kleutermeisjes!
Hopelijk is juf An ook blij!


Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3