Ahoy maatjes... Arrrrrr!

In de vorige blogpost konden jullie zien dat Fien voor de carnavalstoet van vandaag een zelfgemaakt prinsessenkleed kreeg, van Sneeuwwitje. Dus moest ik voor Kas ook iets maken, natuurlijk.

Een snel en gemakkelijk kostuum van... 

een piraat!

Ik maakte het Fil vestje van La Maison Victor in een zwart katoentje uit Ikea. Dit voerde ik met een katoentje met print van Art Gallery, een tijd geleden besteld bij Bellelien.




Aan een collega vroeg ik of ze, met haar magische Cameo, een stoere flock kon printen voor op een wit t-shirt. Het resultaat is schitterend.



Dit alles combineer ik met een grijs/wit gestreepte joggingbroek, een bandana en een ceintuur.


Goed ingeduffeld tegen de koude geeft dat (hier met zijn zus)...



Kas had de beste plaats tijdens de stoet. Hij 'hing' erbij en keer ernaar...


















Met een volle snoepzak keerden we terug naar huis.

Magnifieka




Follow Me on Pinterest




Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!