Kerstkadootjes...

Kerstavond betekent kadootjes voor de kindjes...
En die wilde ik natuurlijk zelf maken...

Ik maakte sjaals voor iedereen, of toch bijna iedereen...

Een neutrale sjaal voor Nils, mijn petekind. Hij houdt niet zo van fele kleuren.
Ik gebruikte hiervoor een plaid uit Ikea.
Bij gebrek aan een model, deed dit vriendje even dienst... 


Voor Lennert, mijn neefje en broer van Nils, maakte ik een voetbalsjaal. Hij is gek van voetballen.
Ik bestelde een tricootje op stoffen.net en combineerde met donkerblauwe fleece.



Voor Noor, metekindje van mijn man en zus van Nils en Lennert, maakte ik eentje in een vrolijk tricootje van Lillestoff.
Ook hier combineerde ik met donkerblauwe fleece.


Omdat ik deze sjaal zo leuk vond, maakte ik voor mijn dochtertje Fien ook zo eentje!
Ze staat er prachtig mee. Jammer genoeg heb ik nog geen aan-foto...
 
Eerder dit najaar probeerde ik al eens een cirkelsjaal voor haar, met tricot aan beide zijden. Jammer genoeg heeft ze hem niet zo heel lang kunnen dragen, omdat hij niet zo heel dik is...
Dit is een tricootje dat ik kocht op mijn allereerste Stoffenspektakel, in april dit jaar. Het koraalkleurig tricootje kocht ik via een thuisverkoop van Klijntje.


Ook mijn mama wilde ik plezier doen met een lekker warme cirkelsjaal.
Een tricootje van Stenzo, vanop het Stoffenspektakel in Mechelen, combineerde ik met beige fleece.
Gelukkig vond ze hem mooi en vooral lekker warm...



En zo is iedereen gesteld, voor de koude winterdagen die eraan zitten te komen...
Toch leuk als je iemand plezier kan doen met een zelfgemaakt iets.

Tot snel!



Follow Magnifieka op Pinterest

Magnifieka



 




 

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!