3 x Dalton

Ik vertelde jullie hier dat ik nog een extraatje had voor kleine Felice...

Zij kreeg niet alleen een mega schattig verzorgingskussen, ik maakte voor haar mijn allereerste Dalton broekje uit La Maison Victor, editie herfst 2014.

Eerst leek het me heel vreemd, zo breed. Maar eens de boordstof er dan aankwam, was ik op slag verliefd!! Zo een über-cute broekje had ik nog nooit gezien.

Een fantastisch patroontje trouwens.
Oordelen jullie maar... :-)


Een tweede zo'n fantastisch broekje, maakte ik voor mijn metekindje.
Mijn vriendin had nog een heel leuke lap stof liggen en dus ging ik aan de slag.



Voor mijn zoontje had ik nog een stofje liggen, dat ik meebracht van het stoffenspektakel. Ik dacht dat het van Dapper was.
Helemaal geschikt voor een stoere Dalton. Als boordstof gebruikte ik een dun tricootje dat ik nog terugvond in mijn dozen. :-)


Op volgende foto kan je zien dat het hem super staat. Én hij zal er nog lang plezier van hebben!



Helemaal geslaagd dus, alle 3!
Super leuk om kado te doen, trouwens.

Tot heel binnenkort!

Magnifieka





Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!