Nog andere projectjes voor mama en mini...

En dan zijn er nog een paar projectjes die ik nog graag met jullie zou delen.

De rechte rok van Mme Zsazsa in een stofje van Michael Miller, waar ik verliefd op werd op het Stoffenspektakel van Aalst.


Ik maakte er een topje op van Burda, zodat ik een outfit had voor het doopfeest van mijn zoontje.


Met een overschotje, waarvan ik net niet genoeg had om een rok te maken, maakte ik een pandenrok van Mme Zsazsa.


Dan zijn er nog een paar projectjes voor mijn mini-me gemaakt, zoals deze prachtige jurk uit Zelfgemaakte Kleertjes 2, de Babette!

 












En een A-lijnrokje en een cirkelrokje van Mme Zsazsa, waar ze helemaal gek van is!






Als één van de laatste projectjes dat ik maakte, dacht ik dat het misschien wel eens leuk zou zijn om mama en dochter in hetzelfde te zetten. En hier is het resultaat, een A-lijnrokje voor ons beide. 


Zo! Vanaf nu kan ik meer projectje per projectje werken...
Ik heb op korte tijd al heel wat gemaakt en enorm veel bijgeleerd.  Ik kan in elk geval zeggen, dat dit iets is wat ik graag doe! En waar ik blijkbaar toch een beetje aanleg voor heb!

Tot binnenkort!

Magnifieka!

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3